Stav své rezervace si můžete zkontrolovat ve svém účtu. Pokud to chcete udělat, přihlaste se nebo se zaregistrujte pomocí e-mailu, který byl použit k provedení rezervace, a přejděte na sekci "Moje rezervace".
Přejít do účtuDůležité informace týkající se Vaší cesty (COVID-19). Podívejte se sem.
Pokud je Vaše cesta v příštích několika dnech a vaše itinerář se změnil, budeme Vás o tom informovat telefonicky nebo e-mailem a okamžitě představíme dostupná řešení.
Pokud Vaše cesta není dříve než za 2 týdny, počkejte, než nás budete kontaktovat. Vzhledem k neustále se měnící situaci si letecké společnosti a další partneři každý den ověřují svá pravidla týkající se cestování. Počkejte pár dní, abyste se ujistili, že pro Vás máme nejnovější informace.
Pokud nás přesto chcete kontaktovat, použijte kontaktní formulář.
Přiznaná vrácená částka je na uvážení letecké společnosti a zahrnuje služby, které podléhají pravidlům vrácení peněz dané letecké společnosti. Tato částka nezahrnuje servisní poplatek a doplňkové služby zakoupené prostřednictvím eSky, které byly provedeny i navzdory tomu, že se let neuskutečnil.
V některých případech budou letecké společnosti vracet peníze za zrušené rezervace v několika splátkách, např. každému cestujícímu zvlášť. Platba také může být rozdělena do více splátek, pokud se rezervace skládala z letenek pro více osob nebo pokud letecká společnost nabízela doplňkové služby, jako jsou doplňková zavazadla, rezervace míst v letadle atd.
Co zahrnuje vrácenou částku? Zjistěte více >>
Vzhledem k ukončení procesu vystoupení Velké Británie z Evropské unie (tzv. brexit) platí od 1. ledna 2021 při překročení britských hranic nová pravidla.
Pro obyvatele EU a Evropského hospodářského prostoru (Islandu, Lichtenštejnska, Norska) a Švýcarska začala platit vízová povinnost. V některých případech však vízum není nutné – vše závisí na účelu cesty.
Pokud chcete zjistit, jaké formality musíte před cestou vyřídit a jaké doklady si musíte vzít při překročení hranice Velké Británie, použijte speciální formulář, který je k dispozici na internetových stránkách britské vlády.
Obyvatelé zemí EU, kteří žijí ve Velké Británii, bydleli zde před 1. lednem 2021 a mají status usedlíka nebo „předběžného usedlíka“, mohou překročit britskou hranici s občanským průkazem do 31. prosince 2025. Po tomto datu budou usedlíci při vstupu na území Velké Británie muset předložit cestovní pas.
Pozor! Vzhledem k epidemické situaci ve světě vyžadují britské úřady v každém z výše uvedených případů od cestujících do Velké Británie další doklady. Požadované doklady jsou k dispozici – zde.
Více informací ohledně cestování do Velké Británie po brexitu najdete – zde.
Potvrzení rezervace zašleme e-mailem po provedení rezervace a zaplacení letenek. Aktuální stav rezervace je možné zkontrolovat ve vašem účtu v uživatelské zóně eSky v sekci “Moje rezervace” nebo pomocí tohoto linku (musíte uvést číslo rezervace a e-mail, který jste uvedli při procesu rezervace).
Palubní lístky zasíláme 48 až 8 hodin před odletem na e-mail uvedený při rezervaci. Pokud vaše rezervace (respektive cesta) sestává z několika letenek (respektive letů), palubní lístky budou odeslány v samostatných emailech 48 až 8 hodin před odletem příslušného leteckého spojení.
Pokud se váš let uskuteční za méně než 8 hodin a vy stále nemáte k dispozici e-mail s palubními lístky, zkontrolujte složku SPAM. V případě, že disponujete více e-mailovými adresami, ujistěte se, kterou e-mailovou adresu jste uvedli během rezervace. Je možné, že palubní lístky byly odeslány na e-mail, který tak často nepoužíváte.
Pozor! Pokud se jedná o let, jehož odbavení vyžaduje poskytnutí dodatečných informací, palubní lístky budou zaslány až po doplnění těchto informací (obvykle jde o vyplnění check-in formuláře). Pokud vaše rezervace zahrnuje dalších cestujících, ujistěte se, že i v jejich případě byly uvedeny všechny potřebné informace.
Nemůžete najít e-mail s palubními lístky nebo odkaz na check-in formulář? Kontaktujte nás
Registrovaná zavazadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po ní, nejpozději ale 48 hodin před odletem.
Příklad podmínek přepravy zavazadel:
Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Wizz Air (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Ostatní letecké společnosti – [viz zde]
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Chtěli byste ke své rezervaci přidat registrovaná zavazadla? Kontaktujte nás
Službu přednostního nástupu na palubu letadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po tomto procesu, nejpozději ale 48 hodin před odletem.
Pozor! Dostupnost služby přednostního nástupu do letadla je omezená a služba nemusí být k dispozici.
Příklad podmínek při nákupu služby prioritního nástupu do letadla:
Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):
Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažéra):
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Chtěli byste ke své rezervaci přidat službu přednostního nástupu do letadla? Kontaktujte nás
Rezervační systémy leteckých společností přidělují pasažérům sedadla v letadle náhodně. Platí to i v případě letu se spolucestujícím (jedinou výjimkou je situace, kdy dítě cestuje se zákonným zástupcem). Přikoupit si možnost výběru sedadla v letadle opravdu stojí za to - zajistíte si tak společnost vašeho spolucestujícího během letu a obecně vyšší komfort cestování.
Službu je možné zakoupit během rezervace letenky (možnost je dostupná pouze u vybraných leteckých společností) nebo po kontaktu s námi prostřednictvím kontaktního formuláře (odkaz níže).
Rezervace vybraného sedadla je placenou službou a cena za takovou službu závisí na podmínkách letecké společnosti a typu vybraného sedadla. Na základě vašeho požadavku vám naši konzultanti odešlou informace o dostupnosti míst a cenách za službu.
Cena služby se pohybuje od 130 CZK do 720 CZK za osobu (a jeden let).*
Pozor! Počet volných sedadel v letadle se dynamicky mění a vybraná sedadla nemusí být k dispozici.
* Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.
Chtěli byste si přikoupit možnost výběru sedadla v letadle? Kontaktujte nás
Většina nízkonákladových aerolinií (včetně Ryanair Wizz Air, easyJet, Laudamotion) neumožňuje vrácení letenky. Fakt, že letenky jsou nevratné, zdůrazňují letecké společnosti i ve svých rezervačních podmínkách.
V případě klasických (komerčních) leteckých společností (např. LOT, Lufthansa, Air France) je vrácení letenek možné (obvykle za určitý poplatek).
Nemůžete letět a chtěli byste poslat žádost o refundaci platby za letenky? Kontaktujte nás
Pokud letecká společnost změní čas letu, budeme vás o tom informovat. Informace o změně bude zaslána na e-mail, který jste poskytli při rezervaci letenek.
Zpráva od nás může mít následující podobu:
DŮLEŽITÉ! Oznámení o změně harmonogramu letu, potvrzovací kód [číslo rezervace]
Pozor! Novou letenku se změněným časem letu zašleme na e-mail uvedený při rezervaci.
Možnost změnit termín letu závisí na letecké společnosti. Některé nízkonákladové aerolinie umožňují změnu termínu letu za poplatek (částka se může vyšplhat až do výše 4500 CZK), zatímco některé klasické (komerční) letecké společnosti poskytují tuto službu v rámci ceny za letenku.
Poplatek za změnu termínu letu se účtuje za každého cestujícího a za každý jeden let. K poplatku lze přičíst rozdíl mezi cenou původní a nové letenky. Letecké společnosti však nezvyknou vracet rozdíl, pokud je cena nové letenky nižší než cena té původní.
Společnost eSky v některých případech účtuje poplatek přibližně na úrovni 360 CZK za provedení změny na letence, který je zahrnut v celkové ceně za službu. Tento poplatek se účtuje za každého cestujícího, který vyžaduje změnu letenky.
Chcete změnit termín svého letu? Kontaktujte nás
Většina leteckých společností nedovoluje měnit údaje na letence. Pokud je možné nesprávné údaje opravit, rozsah změn a cena za provedení těchto změn závisí na podmínkách konkrétní letecké společnosti.
Veškeré nesprávné informace na letence, například:
by měly být okamžitě nahlášeny. Naši konzultanti prověří možnost odstranění výše uvedených pochybení, podají informaci o možných poplatcích za změnu a kontaktují letecké společnosti s žádostí o opravu údajů na letence.
Pozor! To, že na letence chybí specifické znaky (např. č, é, ö) či mezery a diakritická znaménka ve vícedílných příjmeních, není chybou. Letecké společnosti je nepoužívají úmyslně.
Chcete na letence změnit informace o cestujících? Kontaktujte nás
Změna údajů o kupujícím (ne údajů o cestujícím!) je možná do 30 dnů ode dne zakoupení letenky. Společnost eSky umožňuje změnu údajů:
Změna údajů z obchodní společnosti na jinou obchodní společnost nebo z obchodní společnosti na fyzickou osobu není možná.
Chcete na faktuře změnit údaje o kupci letenek? Kontaktujte nás
Jelikož nákup zpracovává polská společnost, právní předpisy vyžadují, aby byly na faktuře uvedeny dvě částky. Jedna z nich je částka, v níž byla služba zakoupena, a druhá je ekvivalentem této částky v měně polský zlotý (PLN).
Máte otázky týkající se jiných údajů na faktuře? Kontaktujte nás
Pracovní hodiny:
Pondělí – Pátek: 09:00 - 17:00
Snažíme se odpovídat co nejrychleji.