Menu

Hledáte pomoc?

Spravujte svou rezervaci a přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky

Zkontrolujte stav a spravujte svou rezervaci

Znovu odeslat e-mail s potvrzením rezervace
Spravujte svou rezervaci

Pomocí Vašeho účtu můžete snadno:
  • kontrolovat stav rezervace,
  • požádat o změnu termínu vaší cesty,
  • zjistit, jak se odbavit online,
  • zakoupit zavazadla a přednostní nástup do letadla,
  • získat informace o aktuálních bezpečnostních pravidlech v cílové destinaci,
  • kontrolovat vízové povinnosti a zakoupit vízum nebo ESTA,
  • rezervovat ubytování se slevou, zakoupit pojištění nebo pronajmout vozidlo.

  • Přihlaste se nebo se zaregistrujte pomocí e-mailu, který byl použit k provedení rezervace.

    Přejděte do Vašeho účtu
    Zkontrolujte stav rezervace bez přihlášení - zde

    Nejčastější dotazy týkající se rezervací

    Aktuální informace

    • Důležité informace týkající se Vaší cesty v souvislosti s pandemií COVID-19

      Důležité informace týkající se Vaší cesty (COVID-19). Podívejte se sem.

      Pokud je Vaše cesta v příštích několika dnech a vaše itinerář se změnil, budeme Vás o tom informovat telefonicky nebo e-mailem a okamžitě představíme dostupná řešení.

      Pokud Vaše cesta není dříve než za 2 týdny, počkejte, než nás budete kontaktovat. Vzhledem k neustále se měnící situaci si letecké společnosti a další partneři každý den ověřují svá pravidla týkající se cestování. Počkejte pár dní, abyste se ujistili, že pro Vás máme nejnovější informace.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Vrácená peněžní částka je nižší než celková částka mé rezervace. Proč?

      Přiznaná vrácená částka je na uvážení letecké společnosti a zahrnuje služby, které podléhají pravidlům vrácení peněz dané letecké společnosti. Tato částka nezahrnuje servisní poplatek a doplňkové služby zakoupené prostřednictvím eSky, které byly provedeny i navzdory tomu, že se let neuskutečnil.

      V některých případech budou letecké společnosti vracet peníze za zrušené rezervace v několika splátkách, např. každému cestujícímu zvlášť. Platba také může být rozdělena do více splátek, pokud se rezervace skládala z letenek pro více osob nebo pokud letecká společnost nabízela doplňkové služby, jako jsou doplňková zavazadla, rezervace míst v letadle atd.

      Co zahrnuje vrácenou částku? Zjistěte více >>

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Brexit: cestování do Velké Británie po 1. lednu 2021

      Vzhledem k ukončení procesu vystoupení Velké Británie z Evropské unie (tzv. brexit) platí od 1. ledna 2021 při překročení britských hranic nová pravidla.

      Pro obyvatele EU a Evropského hospodářského prostoru (Islandu, Lichtenštejnska, Norska) a Švýcarska začala platit vízová povinnost. V některých případech však vízum není nutné – vše závisí na účelu cesty.

      • Cestování za turistickým účelem nebo za účelem návštěvy
        Pokud se chystáte do Velké Británie na krátkou dobu (maximálně do 6 měsíců), například na návštěvu Londýna nebo návštěvu rodiny či přátel, musíte si s sebou vzít pouze cestovní pas. V tomto případě se vízum nevyžaduje.
      • Cestování za pracovními účely
        Pokud se chystáte do Velké Británie za pracovními účely a na krátkou dobu, např. za účelem služební cesty, schůzky, konference atd., budete potřebovat pouze cestovní pas. U většiny služebních cest se vízum nevyžaduje, dokud celková doba pobytu na území Spojeného království není delší než 6 měsíců.
      • Cestování za prací nebo studiem
        Pokud se chystáte do Velké Británie pracovat (jak pro svého zaměstnavatele, tak i v rámci svého vlastního podnikání), čeká vás stáž nebo studium, budete kromě cestovního pasu potřebovat také vízum. Před odjezdem si prosím přečtěte vízové ​​podmínky na internetových stránkách britské vlády.

      Pokud chcete zjistit, jaké formality musíte před cestou vyřídit a jaké doklady si musíte vzít při překročení hranice Velké Británie, použijte speciální formulář, který je k dispozici na internetových stránkách britské vlády.

      Obyvatelé zemí EU, kteří žijí ve Velké Británii, bydleli zde před 1. lednem 2021 a mají status usedlíka nebo „předběžného usedlíka“, mohou překročit britskou hranici s občanským průkazem do 31. prosince 2025. Po tomto datu budou usedlíci při vstupu na území Velké Británie muset předložit cestovní pas.

      Pozor! Vzhledem k epidemické situaci ve světě vyžadují britské úřady v každém z výše uvedených případů od cestujících do Velké Británie další doklady. Požadované doklady jsou k dispozici – zde.

      Více informací ohledně cestování do Velké Británie po brexitu najdete – zde.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Jak mohu kontaktovat společnost eSky?

      Svou rezervaci můžete nejjednodušeji spravovat přes záložku “Moje rezervace” ve Vašem eSky účtu, kde můžete:

      • zkontrolovat číslo a stav rezervace,
      • odeslat žádost o změnu data cesty,
      • zjistit, jak se online odbavit,
      • zakoupit zavazadla a přednostní nástup do letadla,
      • zkontrolovat požadované dokumenty a aktuální bezpečnostní pravidla v cílové zemi cesty,
      • zkontrolovat vízovou povinnost a koupíte vízum nebo ESTA,
      • zarezervovat si ubytování se slevou, pojistit se a půjčit si auto.

      Pokud nejste registrovaným zákazníkem, vytvořte si účet a importujte tam svoji rezervaci. Vyplatí se také používat mobilní aplikaci eSky, díky které získáte okamžitý přístup ke svým rezervacím kdykoli a kdekoli.

      Pokud nás chcete kontaktovat v některé z výše uvedených záležitostí, použijte prosím Váš účet. Můžete ale použít i tento kontaktní formulář. Pokud potřebujete podporu během cesty, zavolejte na číslo, které naleznete na své letence. Infolinka je v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00 hodin.

      Pamatujte! Pokud do začátku vaší cesty zbývají více než 2 týdny, počkejte, než nás kontaktujete.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!

    Moje rezervace

    • Jak kontrolovat a spravovat svou rezervaci?

      Podrobnosti o vašich rezervacích (lety, ubytování) najdete ve svém eSky účtu. Prostřednictvím tohoto účtu můžete své rezervace spravovat a poskytnout údaje potřebné pro online odbavení. Díky svému účtu eSky si navíc můžete zakoupit další služby, jako například:

      • odbavené zavazadlo
      • přednostní nástup do letadla
      • cestovní pojištění
      • rezervace ubytování - s možnou slevou až 30 %

      Váš účet vám umožňuje kontrolovat informace o vízové povinnosti a v případě potřeby si vízum zakoupit. Můžete také zkontrolovat podmínky týkající se cestování do země, kterou hodláte navštívit. Lovci levných letenek si pomocí eSky účtu mohou nastavit cenová upozornění, díky kterým budou mít přehled o nejlevnějších letenkách na trhu.

      Chcete se o svém účtu dozvědět více? Přečtěte si tento článek.

      Chcete-li se přihlásit nebo zaregistrovat ke svému účtu eSky - klikněte sem.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Chybí potvrzení rezervace. Jak mohu zkontrolovat stav rezervace?

      Potvrzení rezervace zašleme e-mailem po provedení rezervace a zaplacení letenek. Aktuální stav rezervace je možné zkontrolovat ve vašem účtu v uživatelské zóně eSky v sekci “Moje rezervace” nebo pomocí tohoto linku (musíte uvést číslo rezervace a e-mail, který jste uvedli při procesu rezervace).

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Žádné palubní lístky

      Palubní lístky zasíláme 48 až 8 hodin před odletem na e-mail uvedený při rezervaci. Pokud vaše rezervace (respektive cesta) sestává z několika letenek (respektive letů), palubní lístky budou odeslány v samostatných emailech 48 až 8 hodin před odletem příslušného leteckého spojení.

      Pokud se váš let uskuteční za méně než 8 hodin a vy stále nemáte k dispozici e-mail s palubními lístky, zkontrolujte složku SPAM. V případě, že disponujete více e-mailovými adresami, ujistěte se, kterou e-mailovou adresu jste uvedli během rezervace. Je možné, že palubní lístky byly odeslány na e-mail, který tak často nepoužíváte.

      Pozor! Pokud se jedná o let, jehož odbavení vyžaduje poskytnutí dodatečných informací, palubní lístky budou zaslány až po doplnění těchto informací (obvykle jde o vyplnění check-in formuláře). Pokud vaše rezervace zahrnuje dalších cestujících, ujistěte se, že i v jejich případě byly uvedeny všechny potřebné informace.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Jak si mohu koupit místo pro zavazadla?

      Registrovaná zavazadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po ní, nejpozději ale 48 hodin před odletem.

      Příklad podmínek přepravy zavazadel:

      Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

      • 10 kg, 1 kus zavazadel s rozměry 55 x 40 x 20 cm – od 380 CZK do 800 CZK*
      • 20 kg, 1 kus zavazadel s rozměry 81 x 119 x 119 cm – od 750 CZK do 1450 CZK*

      Wizz Air (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

      • 10 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 280 CZK do 800 CZK*
      • 20 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 440 CZK do 1450 CZK*
      • 32 kg, 1 zavazadel s rozměry – od 670 CZK do 2100 CZK*

      Ostatní letecké společnosti – [viz zde]

      * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Jak si mohu zajistit přednostní nástup do letadla?

      Službu přednostního nástupu na palubu letadla je možné zakoupit během rezervace letenky nebo po tomto procesu, nejpozději ale 48 hodin před odletem.

      Pozor! Dostupnost služby přednostního nástupu do letadla je omezená a služba nemusí být k dispozici.

      Příklad podmínek při nákupu služby prioritního nástupu do letadla:

      Ryanair (cena za jeden let/jednoho pasažéra):

      • nástup do letadla přes vyhrazený sektor, možnost vzít si s sebou osobní zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 40 x 20 x 25 cm a příruční zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 55 x 40 x 20 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg – od 180 CZK do 500 CZK*

      Wizz Air (cena za jeden let/jedného pasažéra):

      • nástup do letadla přes vyhrazený sektor, možnost vzít si s sebou příruční zavazadlo, jehož rozměry nepřesahují 40 x 30 x 20 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg, a druhý kus příručního zavazadla, jehož rozměry nepřesahují 50 x 40 x 23 cm a hmotnost nepřesahuje 10 kg – od 140 CZK do 930 CZK*

      * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Jak si mohu koupit možnost výběru sedadla v letadle?

      Rezervační systémy leteckých společností přidělují pasažérům sedadla v letadle náhodně. Platí to i v případě letu se spolucestujícím (jedinou výjimkou je situace, kdy dítě cestuje se zákonným zástupcem). Přikoupit si možnost výběru sedadla v letadle opravdu stojí za to - zajistíte si tak společnost vašeho spolucestujícího během letu a obecně vyšší komfort cestování.

      Službu je možné zakoupit během rezervace letenky (možnost je dostupná pouze u vybraných leteckých společností) nebo po kontaktu s námi prostřednictvím kontaktního formuláře (odkaz níže).

      Rezervace vybraného sedadla je placenou službou a cena za takovou službu závisí na podmínkách letecké společnosti a typu vybraného sedadla. Na základě vašeho požadavku vám naši konzultanti odešlou informace o dostupnosti míst a cenách za službu.

      Cena služby se pohybuje od 130 CZK do 720 CZK za osobu (a jeden let).*

      Pozor! Počet volných sedadel v letadle se dynamicky mění a vybraná sedadla nemusí být k dispozici.

      * Ceny jsou nastaveny konkrétními aeroliniemi a mohou se měnit. Uvedené ceny mají informativní charakter.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Chci zrušit rezervaci. Jak na to?

      Většina nízkonákladových aerolinií (včetně Ryanair Wizz Air, easyJet, Laudamotion) neumožňuje vrácení letenky. Fakt, že letenky jsou nevratné, zdůrazňují letecké společnosti i ve svých rezervačních podmínkách.

      V případě klasických (komerčních) leteckých společností (např. LOT, Lufthansa, Air France) je vrácení letenek možné (obvykle za určitý poplatek).

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Informace o změně času letu

      Pokud letecká společnost změní čas letu, budeme vás o tom informovat. Informace o změně bude zaslána na e-mail, který jste poskytli při rezervaci letenek.

      Zpráva od nás může mít následující podobu:
      DŮLEŽITÉ! Oznámení o změně harmonogramu letu, potvrzovací kód [číslo rezervace]

      Pozor! Novou letenku se změněným časem letu zašleme na e-mail uvedený při rezervaci.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!

    Online check-in

    • Chyba během online check-inu

      Pokud se vyskytla chyba při uvádění informací o cestujících ve formuláři pro odbavení nebo v kterékoliv fázi odbavení, musíte nás o této skutečnosti okamžitě informovat.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!

    Změny v rezervaci

    • Jak mohu změnit termín letu?

      Možnost změnit termín letu závisí na letecké společnosti. Některé nízkonákladové aerolinie umožňují změnu termínu letu za poplatek (částka se může vyšplhat až do výše 4500 CZK), zatímco některé klasické (komerční) letecké společnosti poskytují tuto službu v rámci ceny za letenku.

      Poplatek za změnu termínu letu se účtuje za každého cestujícího a za každý jeden let. K poplatku lze přičíst rozdíl mezi cenou původní a nové letenky. Letecké společnosti však nezvyknou vracet rozdíl, pokud je cena nové letenky nižší než cena té původní.

      Společnost eSky v některých případech účtuje poplatek přibližně na úrovni 575 CZK za provedení změny na letence, který je zahrnut v celkové ceně za službu. Tento poplatek se účtuje za každého cestujícího, který vyžaduje změnu letenky.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • V rezervaci jsou uvedeny neplatné údaje o cestujícím. Co mám dělat?

      Většina leteckých společností nedovoluje měnit údaje na letence. Pokud je možné nesprávné údaje opravit, rozsah změn a cena za provedení těchto změn závisí na podmínkách konkrétní letecké společnosti.

      Veškeré nesprávné informace na letence, například:

      • nesprávně napsané jméno nebo příjmení,
      • nesprávný datum narození,
      • nesprávné oslovení (Pan/Paní),
      • nesprávný typ cestujícího (dospělý/dítě)

      by měly být okamžitě nahlášeny. Naši konzultanti prověří možnost odstranění výše uvedených pochybení, podají informaci o možných poplatcích za změnu a kontaktují letecké společnosti s žádostí o opravu údajů na letence.

      Pozor! To, že na letence chybí specifické znaky (např. č, é, ö) či mezery a diakritická znaménka ve vícedílných příjmeních, není chybou. Letecké společnosti je nepoužívají úmyslně.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!

    Fakturace

    • Jak na faktuře změnit údaje o kupujícím?

      Změna údajů o kupujícím (ne údajů o cestujícím!) je možná do 30 dnů ode dne zakoupení letenky. Společnost eSky umožňuje změnu údajů:

      • z fyzické osoby na jinou fyzickou osobu,
      • z fyzické osoby na obchodní společnost.

      Změna údajů z obchodní společnosti na jinou obchodní společnost nebo z obchodní společnosti na fyzickou osobu není možná.

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!
    • Proč jsou na faktuře uvedeny dvě částky v různých měnách?

      Jelikož nákup zpracovává polská společnost, právní předpisy vyžadují, aby byly na faktuře uvedeny dvě částky. Jedna z nich je částka, v níž byla služba zakoupena, a druhá je ekvivalentem této částky v měně polský zlotý (PLN).

      Obsahuje tento článek informace, které jste hledali? Ano | Ne
      Myslím, že tenhle článek:
      Děkujeme za váš názor!

    Kontaktní formulář - služba rezervace

    Vzhledem ke zvláštní situaci týkající se Coronavirus nás kontaktujte pouze z níže uvedeného formuláře. Děkujeme!

    Pracovní hodiny:

    Pondělí – Pátek: 09:00 - 17:00

    Snažíme se odpovídat co nejrychleji.

    Jak vám můžeme pomoci?

    Důležitá otázka? Zavolejte nám